Blog

M4K Garage zmienia oblicze warsztatów samochodowych w Szczecinie!

Najpierw powstał kanał „Miłośnicy czterech kółek – zrób to sam”, potem serwis samochodowy. Podczas gdy społeczność Miłośników rosła w siłę, rósł też pomysł na stworzenie sieci warsztatów samochodowych, jakich brakowało do tej pory na rynku. Pierwszy z nich pojawił się w Szemudzie, kolejne w Kościerzynie, Wrocławiu, Kielcach i w końcu w Szczecinie. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne trzy – w Łodzi, Katowicach i Elblągu.    I nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie jakość i transparentność jaką gwarantuje M4K Garage.

Wszystkie standardy sieci zostały udokumentowane w serii podręczników operacyjnych, które trafiają w ręce franczyzobiorców uruchamiających kolejne punkty w Polsce

Jeden z warsztatów sieci działa w Szczecinie pod adresem Andrzeja Struga 33. Właściciele aut mogą skorzystać tu z usług w zakresie mechaniki pojazdowej, diagnostyki, a nawet tuningu – bez względu na markę auta. Lista możliwości jest długa i powstała na bazie doświadczeń i potrzeb kierowców zebranych podczas realizacji kolejnych odcinków „Miłośników”. Michał „Michu” Jesionowski, założyciel kanału, postanowił wprowadzić standaryzację wszystkich procedur warsztatowych, dzięki czemu każdy z oddziałów może zagwarantować najwyższą jakość obsługi, a także pełną transparentność. Co to znaczy?

To znaczy, że klient zostawiając auto w M4K Garage wie co dokładnie będzie się działo z autem oraz za co zapłaci. Wyceny usług nie rodzą się w głowach mechaników pod wpływem chwili, a są dokładnie opracowane i analizowane. Jeśli podczas naprawy zostanie wykryta kolejna usterka klient jest o tym niezwłocznie informowany. Bez jego zgody na dalsze prace i potwierdzenia zmiany kosztów, warsztat nie może podjąć sam decyzji i wykonać czynności na własną rękę. Za każdą, nawet najdrobniejszą usługę, klienci otrzymują paragon lub fakturę, oraz potwierdzenie przyjęcia i wydania samochodu. Na ich podstawie można zgłosić ewentualną reklamację. Tak! M4K Garage to warsztat, w którym można zgłaszać reklamacje. Mechanicy potrafią przyznać się do błędu, a co istotniejsze potrafią go też usunąć.

Wszystkie standardy sieci zapisane są w serii aktualizowanych na bieżąco podręczników operacyjnych, które trafiają w ręce franczyzobiorców uruchamiających kolejne punkty w Polsce. Nie są to tylko frazesy, ale ściśle przestrzegane zasady działania serwisów M4K Garage, a także symbol walki z „patologią warsztatową”.

Bez względu na markę i wartość samochodu, klienci są obsługiwani na takim samym poziomie. Współpraca odbywa się na bardzo indywidualnych zasadach, z uwzględnieniem potrzeb klienta. Zespół M4K Garage to przede wszystkim ludzie którzy potrafią słuchać. W końcu u podwalin działalności leżą opinie subskrybentów „Miłośników czterech kółek”. To dzięki nim sieć zmienia oblicze warsztatów samochodowych. A my możemy być tego świadkami (a nawet uczestnikami) w Szczecinie.